Články o tom, co si ženy myslí o stylu oblékání mužů, mohou splnit málo, pokud vůbec, nadšení.

Většinou jsou tyto články, seskládáné z několika dalších dohromady a napsané pouze o klíčových slovech, nízké úrovně a jak je rychle přečtete, tak rychle je taky zapomenete.

Pojďme si tedy říci a ukázat, co si ženy opravdu myslí.

Persona

Když se muž začne starat o to, jak se obléká, postupně začne tíhnout k jednomu danému stylu oblékání a je faktem, že v tomto bode se také začíná odhalovat jeho pravá osobnost. Persona je termín popisující osobnostst sebe sama, která z každého z nás „vyzařuje“.

Někteří muži jsou schopní si všimnout, že s vývojem jejich persony, osobnosti, se začínají v oblékání projevovat emoce, následuje inspirace a pokračuje výraz stylu prostřednictvím technického know-how. K tomu se připojuje odvaha čas od času porušovat pravidla a působit ležérnějším způsobem. Ruku v ruce se přidává skutečnost, že tito muži přitahují ženy, často mnohem víc, než bylo jejich úmyslem. Dá se tedy říci, že ženy obdivují a respektují muže, který ví, jak spojit svůj styl oblékání se vzhledem.

Carl Jung píše o konceptu osobnosti, nebo vnějšího já, i když uznává, že vnější a vnitřní já se ne vždy doplňuje a dá sloučit. Jung svou filosofii shrnul takto:
„Chcete-li vytvořit silnější osobnost… i přes pocit nepravosti, že se učíte „hrát roli“… faktem zůstává, že pokud nedokážete „hrát“ svou společenskou roli, druzí mohou na to trpět. Jedním z cílů tedy zůstává, aby se lidé stávali realističtějšími, flexibilnějšími osobnostmi, které jim pomahájí se orientovat ve společnosti, ale zároveň neskrývají své pravé já. Nakonec, v nejlepším případě je osobnost skutečným

odrazem našeho vnitřního já a vnější vnímaní sebe sama.

Pro inspiraci, na to, jak člověk rozvijí svou osobnost prostřednictvím toho, jak se obléká, si lze vzít příklad z Cesare Attolini, „neapolského symbolu“ symbolu oblékání a značky obleků, známého po celém světě. Attolini je zvláště ohromující příklad toho, jak se u člověka může rozvíjet osobnost s pomocí obleku.

3

 

Tento muž na fotkách výše jasně sděluje svou pozici, moc, osobnost, bohatství, důležitost, dobrý vkus i silnou obchodní prozíravost, a to jen díky tomu, že dokázal svou osobnost zkombinovat s oblečením. To vše, aniž by použil jediné slovo.

71Ženy a jejich postoj vůči mužskému stylu

Nejméně čtyři nedávné studie se pokusily zjistit význam pánského oblečení a to, jak se oblečení muže ovliňuje ženy. Jedna nedávná studie s pomocí 2 000 žen ze strany firmy Ariel zjistila, že:
Špatný styl se nevyplácí– 28% žen odmítlo rande, protože se jim nelíbilo oblečení jejich protějšku.

Špatný styl je výrazný – 60% žen uvedlo, že jejich smysl pro oblečení při vizuálním kontaktu s případným partnerem, zvlášť na první pohled, jim značně „přikazuje“, jestli s Vámi jít, nebo ne. (Na druhém místě se umístil se 17% účes a na třetím se s 9% umístila obuv.)

Další studie zadána Men’s Health Magazine a provedena minulý rok Opinion Research Corporation, za dotazu více jak 1 000 žen ve věku 21-54 ve dvou internetových průzkumech zjistila, že ženy zařadily mužský „smysl pro styl“ jako jeden z top 10 rysů mužů, které by každá žena chtěla u svého partnera mít.

Jinou studii poskytuje Kelton Research z roku 2011:

Peníze nejsou všechno – významná část (85%) žen uvedla, že dobře oblečený muž je více sexy než ten s větším množstvím peněz.

Ženy se vzdají mnoha pro styl – 8 z 10 (80%) žen uvedly, že by se ve svém životě něčeho vzdaly – jako je chození na večeři, nejnovější mobil, nebo dokonce i sex na celý rok – jen aby měly po svém boku dobře oblečeného a vypadajícího muže.

Čtvrtá studie z roku 2010, vedená Johnem Townsendem a Gary Levym, který získal práva na zveřejnění v Journal of Psychology: Interdisciplinary and Applied, ukazuje, že ženy mají tendence si hledat a všímat mužů, kteří mají „vyšší status ve společnosti, ale i vyšší smysl pro oblékání“. Jsou pro ně atraktivnější a vůči nim jsou otevřené rozvíjení vztahů od „konverzace u kávy“ po manželství a další vážná rozhodnutí.

Okrajově, dokonce i barva, kterou muž má na sobě, ovlivňuje dámské vnímaní o něm.

Studie z University of Rochester a University of Munich zjistila, že muži nesoucí červenou jsou atraktivnější, více žádoucí a považovány za výše postavené v očích žen. Výzkum byl založen na pozorování žen, které hodnotili fotografie modelů oblečených v různých barevných tričkách v různých odstínech.

 

Doufáme, že následující průzkumy Vám o něco více ukázaly smysl vkusného oblékání se a důležitost, jakou oblečení v sobě skrývá.

ToDoTo